Allen Rose Ltd

We are an accounting firm who focuses on advising companies and individuals on their financial business.

القطاع : الخدمات التجارية والمهنية

Visit website

أين تتواجد شركتك؟

Wolverhampton and Stafford

ما اسمك؟

Peter Allen

ما دورك في الشركة؟

I am the director of the company and I advise businesses and private individuals on their financial and tax affairs.

ما الذي تقوم بتصنيعه و / أو ما الخدمات التي تقوم بتوفيرها؟

We are an independent, two-partner firm of chartered certified accountants, tax specialists and business advisers, with offices in Stafford and Wolverhampton.

ما المميز في شركتك، ما الذي يجعلها مكانًا مميزًا للعمل؟

Allen Rose prides itself on providing excellent advice and guidance to clients on their financial affairs.

ما عدد الموظفين العاملين لديك؟

7

ما المهارات والسمات التي تبحث عنها في الموظفين الجدد؟

We look for people who enjoy mathematics and problem solving and demonstrate excellent communication skills. Preferably A level Maths Grade C or above.

ما الأدوار الوظيفية الأخرى الموجودة لديك في الشركة؟

Accounts AssistantsTax AssistantsSecretaries

Avatar placeholder

Peter

Director

Avatar placeholder

Jack

Semi Senior

Thumb planit global

Molly

Administrator

Job role: الإدارة

كيف تصف الوظيفة التي تشغلها؟

I would describe my job as a office administrator

هل هذه وظيفتك الأولى؟ إذا لم يكن الأمر كذلك، فماذا كانت الوظيفة الأولى التي شغلتها؟

My first job was at a supermarket working in the clothes department.

ما هي الخطوات التي اتبعتها للحصول على الوظيفة التي تشغلها؟

I had to send over my CV to the Director of the company and then I was selected for an interview which I then attended, after the interviewing process I had to wait to hear back off the company to see if i had got the job or not.

ما هو الشئ الرائع في الوظيفة التي تشغلها؟

What I think is great about my job is that there is always something new to learn and be taught and is quite varied so you aren't doing the same thing every day

ما التدريب الذي تحصل عليه في الدور الوظيفي الذي تشغله؟

I have received computer training and software training for the different software we use e.g for payroll and using spreadsheet etc.

ما المهارات المطلوبة للقيام بالوظيفة التي تشغلها؟

Good computer skills are required in my job as a lot of it is computer based.

هل تحتاج إلى أي مؤهلات خاصة للقيام بوظيفتك، وإذا كان الأمر كذلك، فما تلك المؤهلات الخاصة؟

To do my job role there aren't any specific qualifications you need.

Avatar placeholder

Rachel

Secretary/Payroll Administrator

Job role: الإدارة

كيف تصف الوظيفة التي تشغلها؟

Office administration and payroll processing

هل هذه وظيفتك الأولى؟ إذا لم يكن الأمر كذلك، فماذا كانت الوظيفة الأولى التي شغلتها؟

No. Secretary at a building company

ما هي الخطوات التي اتبعتها للحصول على الوظيفة التي تشغلها؟

Taken over from a previous employer

ما هو الشئ الرائع في الوظيفة التي تشغلها؟

It is varied, no two days are the same

ما التدريب الذي تحصل عليه في الدور الوظيفي الذي تشغله؟

Internal training, if necessary

ما المهارات المطلوبة للقيام بالوظيفة التي تشغلها؟

Computer skills, keeping up to date with payroll requirements including workplace pensions

هل تحتاج إلى أي مؤهلات خاصة للقيام بوظيفتك، وإذا كان الأمر كذلك، فما تلك المؤهلات الخاصة؟

No

Avatar placeholder

Lucy

Accountant

Avatar placeholder

James

Accountant

Avatar placeholder
المسمى: Director
Avatar placeholder
المسمى: Semi Senior
Thumb planit global
الدور الوظيفي:: الإدارة
المسمى: Administrator
Avatar placeholder
الدور الوظيفي:: الإدارة
المسمى: Secretary/Payroll Administrator
Avatar placeholder
المسمى: Accountant
Avatar placeholder
المسمى: Accountant